mesajul

duminică, 11 decembrie 2016

MESAJ DE LA ISUS - JOI 1 DECEMBRIE 2016

FOARTE IMPORTANT SI URGENT !
În timpul Adoraţiei Euharistice, ora 14:30-15
În timp ce mă rugam rozariul, am avut o viziune cu Fecioara Maria şi Pruncul Isus. Amândoi plângeau din cauză că oamenii nu vor să-L accepte, să-L iubescă pe Fiul Lui Dumnezeu - Salvatorul omenirii, cel mai mare dar dat de Bunul Dumnezeu -Tatăl Ceresc, pentru salvarea întregii omeniri.
Draga mea copilă, îţi mulţumesc că eşti aici prezentă cu Mine în aceste momente critice şi foarte dramatice pentru întreaga omenire. După cum ai văzut, Eu şi Mama Mea suferim întruna pentru răutăţile, păcatele, lipsa iubirii şi a credinţei oamenilor.
După cum ştii, din multă dragoste şi recunoştinţă, în special faţă de rugăciunile celor sinceri cu suflet curat, aţi mai primit încă puţin timp de har, ca să să se poată converti şi împăca cu Dumnezeu cât mai mulţi oameni. Dar zilele de har sunt pe sfârşite….
Te rog din nou să-i atenţionezi şi avertizezi pe oameni ca acum, în această perioadă sfântă de har şi post, să-şi predea inimile lui Dumnezeu, să facă pace cu semenii, să Mă accepte ca Domn şi Mântuitor ca să-i pot salva din gherele răului, să-i pot curăţi de orice rău, să le dau o inimă nouă şi curată, pentru a fi vrednici de Împărăţia Cerului. Şi Mama Mea cea dragă suferă enorm, plânge întruna şi imploră îndurare pentru omenire care este foarte întunecată din cauza răului. Cine acum, pe ultima sută de metri, nu ia măsuri serioase pentru mântuirea sufletului, nu va mai avea timp.
URGENT LA CONVERTIRE!!! 

După cum ţi-am mai spus, războiul va începe în curând…multe conflicte, incidente, catastrofe de tot felul, vor urma una după alta. În curând va pleca şi Mama Mea de la Medjugorje. Se termină perioada de har şi în curând va acea loc "MARELE AVERTISMENT" unde, din păcate, foarte mulţi oameni îşi vor pierde sufletele din cauza întunecimii sufletului.
În România, după cum ştii, în curând va începe o adevărată revoluţie. Masoneria îşi va pierde definitiv puterea în ţară. Va fi multă vărsare de sânge şi, din păcate, foarte mulţi nu sunt pregătiţi şi îşi vor pierde sufletele.
Îţi mulţumesc pentru că te-ai rugat un an de zile ca să pot salva cât mai multe suflete, care vor muri în timpul revoluţiei, de la osânda veşnică.
Transmite-le şi altora care mă iubesc sincer, să procedeze la fel. Zi de zi să vă rugaţi pentru salvarea şi mântuirea sufletelor care vor muri în timpul revoluţiei şi a Marelui Avertisment.
Faceţi cât mai multe grupuri de rugăciune şi rugaţi-vă la intenţia Mea şi a Mamei Mele dragi să pot salva sufletele.
PREGĂTIŢI-VĂ!!!
Începeţi să vă faceţi provizii de alimente şi apă pentru câteva luni. Transmite-le tuturor românilor să se reîntoarcă în ţară cât mai curând posibil ca să se poată salva.
Din cauza invaziei musulmane, creştinii plecaţi în străinătate sunt în mare pericol.
Îţi mulţumesc, sunt cu tine mereu şi te protejez de rău după cum ai simţit. 
Şi nu uitaţi de prezenţa îngerilor care sunt mereu cu voi şi vă ajută.
Transmite mesajele cu curaj.
Fii binecuvântată, te iubesc.
Vă iubesc, Isus Regele Regilor, Salvatorul vostru
(Mesaj primit de Emilia M.)