mesajul

luni, 12 decembrie 2016

Isus: Lumea este în pragul unor mari schimbări

Mesajul (1199) din Cartea Adevărului

Luni, 18 august 2014 la ora 18:47
Mult iubita Mea fiică, atunci când copiii lui Dumnezeu văd în lume conflicte și atrocități îngrozitoare comise în numele dreptății, să știe aceasta. Din rău se naște rău. Ceea ce faceți altora, vi se va face vouă. Dreptatea Mea este inevitabilă și, deși Milostivirea Mea este abundentă, Pedeapsa Mea, care va cădea peste oamenii răi și nerecunoscători, este de temut.
Eu nu produc rău niciunui om, pentru că nu aceasta este ceea ce vine de la Mine. Dar când răul este pricinuit copiilor lui Dumnezeu iar răutatea se răspândește, Eu voi revărsa Dreptatea Mea peste voi; niciun om să nu se îndoiască, aceste timpuri sunt asupra voastră. Răutatea se trage din păcat. Sufletele care au căzut pradă păcatului trebuie întotdeauna să încerce rapid să se răscumpere în Ochii Mei. Dacă nu, păcatul va începe să macine și, dacă vă îndoiți de puterea cu care satana încleștează sufletele care sunt pline de ură și violență, atunci trebuie să știți că este extrem de greu să eliberezi asemenea suflete de sub controlul lui.
Odată ce satana infestează un suflet, el îl va chinui permanent până ce mintea, faptele și acțiunile acelei persoane ajung în uniune cu cel rău. În cele din urmă, sufletul infestat devine posedat și numai Eu, Isus Cristos, pot să eliberez acel suflet, prin exorcism. Un suflet poate deveni posedat foarte repede, însă poate dura ani de zile până să fie eliberat de strânsoarea șarpelui. Așadar, când va fi simțită Pedeapsa Mea, va fi pentru a eradica răul și pentru a-i pedepsi pe făptuitori, pe cei care fură viața altora. Eu îi voi pedepsi pe cei care iau viața trupului ca și viața sufletului. Nicio persoană care face rău nu va rămâne invizibilă, căci Ochii Mei sunt atot-văzători.
Știți atât de multe despre Iubirea Mea. Nu aveți nicio îndoială despre cât de mare este Milostivirea Mea. Dar omul cel muritor nu este conștient de Mânia lui Dumnezeu pentru că este ceva despre care nu vi s-a vorbit. Mânia lui Dumnezeu este reală. Credeți oare că i-ar permite satanei să îi distrugă pe copiii Săi, în timp ce El ar sta liniștit și ar privi? Ați crezut oare că El nu va pedepsi sufletele care cedează poftelor și capriciilor satanei? Sufletele bune poate că vor dispărea, însă ele vor avea viață. Sufletele rele poate că vor trăi, însă ele nu vor avea viață.
Lumea este în pragul unor mari schimbări și tot ceea ce a prezis Dumnezeu se va petrece. Tot ceea ce El a spus că se va întâmpla, se va întâmpla. Și cu toate că Eu v-am dat profeți care să vă avertizeze, voi tot nu ați ascultat. Ați respins multele revelații particulare care au fost date lumii pentru a o pregăti. Totuși nu ați ascultat.
Trebuie să vă rugați ca dimensiunea distrugerii lumii să se poată reduce, căci dacă ați putea vedea ce vă așteaptă în viitor ați cădea la Picioarele Mele implorând Îndurare. Cei care nu au putut menține viu Cuvântul lui Dumnezeu în Bisericile Mele de pe pământ vor fi responsabili de pierderea multor milioane de suflete care altfel ar fi putut fi salvate.
Rușine să vă fie vouă, cei care pe de o parte Mă numiți al vostru atunci când proclamați o parte a Adevărului, iar pe de altă parte Mă huliți. Durerea și tristețea suferite de Mine din cauza păcatului și a separării omului de Creatorul Său, ajung acum la un sfârșit, căci Timpul Meu este acum. În bătălia finală pentru suflete, să știți că pe măsură ce răul crește, Pedeapsa lui Dumnezeu va fi de zece ori mai mare decât cea pe care omul nelegiuit o cauzează fraților și surorilor sale.
Să nu vă temeți de Iubirea Mea, ci de Dreptatea Mea.
Al vostru, Isus