mesajul

luni, 13 august 2018

Mesaje – Muntele Sfintei Treimi – august 2018


Mesajul Sfintei Fecioare, 4 august 2018, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau

          Dragii mei scumpi copiii, am venit in mijlocul vostru ca Mama Sperantei. Eu sunt foarte recunoscatoare ca si astazi ati spus DA chemarii mele. Vad micutii mei ca treceti prin incercari mari, dar nu va fie teama sa fiti staruitori si uniti-va in bine. Sa fie in voi cainta, sa fie in voi convertire pentru ca fara asta nu puteti inainta in viata spirituala, aceasta este foarte important in viata voastra, este foarte important sa nu va fie teama pentru timpul care urmeaza, Eu si Fiul meu suntem cu voi, ne rugam si ispasim impreuna cu voi ca sa puteti sa ramaneti pe calea cea ingusta.
          Va rog, micutii mei, sa fiti in continuare copiii mei dragi, foarte multe suflete va sunt incredintate, foarte multe suflete asteapta rugaciunea voastra, postul vostru, iar acele suflete care au fost rupte dintre voi de aici, nu le lasati micutii mei, prindeti-le de mana si iubiti-le pentru ca cel rau le-a orbit. Si ele au locul aici, Eu le astept in continuare sa vina aici impreuna cu voi. Ca niciodata, este foarte mare nevoie de voi, de rugaciunea, ispasirea si postul vostru si de unitatea voastra in cele bune. Fiti deci curajosi, fiecare suflet asteapta sa va rugati pentru el. In aceasta sarbatoare (Carisma Deplinatatii) aveti curaj sa cereti mult.
Nu sunteti singuri, sunt cu voi si va ajut sa mergeti inainte cu curaj in viata spirituala, nu va fie teama. Cu toata cainta lasati in fata Sfintei Treimi toate pacatele voastre, doresc sa va purificati prin Spiritul Sfant din cap pana in picioare, nu va fie teama, temeti-va doar de pacat. Sa nu aveti nici o dependenta incorecta fata de nimeni si nimic. In viata de acum cel mai important pentru fiecare dintre voi sa fie vointa lui Dumnezeu. Acum primiti un har unic prin care veti putea sluji in timpul vietii, o sa recunoasteti in inima voastra ceea ce Dumnezeu cere de la voi, ce trebuie sa faceti in viitorul apropiat.
Cel mai important: iubiti pe toata lumea asa cum este, pentru ca iubirea vindeca, iubirea purifica, iubirea va apropie de Dumnezeu si de aproapele. Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza cu harul staruintei si al perseverentei in continuare. Va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea, va astept in continuare micutii mei.


Mesajul Tatalui Ceresc, 5 august 2018, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau

Dragi copii, nu va puteti imagina cata recunostinta este in inima mea de Tata  ca si astazi ati spus DA chemarii mele. Va multumesc ca ati venit aici chiar si cu pretul jertfelor, ca ati oferit ispasirea in cinstea si onoarea mea. Dragi copii, nu puteti sa va inchipuiti cat de mare nevoie este de voi, lumea s-a scufundat pana la nivelul Sodomei si al Gomorei. Trebuie sa simtiti responsabilitate, copiii mei, sa va asumati mai multa jertfa, mai multa ispasire, mai mult post dupa posibilitatile voastre. Dragii mei micuti, credeti ca veti primi putere pentru toate, la cererea mea faceti ceea ce faceti. Veti primi toate harurile necesare la timpul potrivit, nu lasati acest loc de pelerinaj, veniti sa va rugati, am nevoie de voi micutii mei, lumea are mai mare nevoie de voi, este plina de intuneric si de pacat. Voi sunteti alesi micutii mei pentru aceasta misiune de ispasire, sa va rugati, sa acceptati toate si cu pretul vietii. Va rog sa credeti ca nu veti primi cruce mai mare decat puteti duce, de credinta voastra depind toate, credeti in acest har, pentru ca Eu v-am chemat aici, prin mine veniti aici, v-am adus aici in palma mea si la fel va duc si acasa.
Nu risipiti timpul pentru lucruri nesemnificative, daca ati sti ce scurt este timpul, nici nu ati pleca acasa de aici, ati ramane in rugaciune zi si noapte. Nu va fie teama, nu va fie teama sa va oferiti viata in totalitate pentru ca Eu vreau numai binele pentru voi si omenirea intreaga. Imi sunteti dragi toti pentru ca Eu v-am creat din iubire ca sa iubiti, dar lumea face pe dos, voi trebuie sa aratati drumul cel ingust celor pe care ii intalniti in cursul vietii, sa-i iubiti asa cum sunt, excluzand pacatul, trebuie sa fiti micutii mei apostoli.   
Eu sunt Dumnezeul Iubirii, nu un Dumnezeu care pedepseste, ceea ce isi inchipuie omenirea. Incercarile pe care le primiti voi si omenirea sunt pentru ca oamenii nu descopera iubirea lui Dumnezeu, nu descopera ca Dumnezeu este Bunatate si Iubire. Va iubesc pe toti, va astept pe toti, sunt foarte multi cei chemati, dar nu spun DA chemarii, pentru aceasta peste putin timp va incepe seria incercarilor. Micutii mei sa nu uitati pentru nici o clipa ca Eu ma bucur pentru voi si va iubesc asa cum sunteti. Acum Sfanta Treime prin mine va binecuvanteaza cu harul staruintei si al perseverentei. Amin !