mesajul

miercuri, 22 noiembrie 2017

Mesaje ceresti – Muntele Sfintei Treimi – 4 nov. 2017

Mesajul Sfintei Fecioare, 4 noiembrie 2017, Muntele Sfintei Treimi

          Dragii mei trandafirasi albi, si eu va sunt recunoscatoare astazi, as vrea sa multumesc pentru da-ul vostru, pentru acceptarea voastra ca ati venit sa eliberati cat mai multe suflete din purgator. Ziua de astazi este o zi extraordinara pentru voi, este o zi unica si extraordinara si pentru cei dragi ai vostri aflati in Purgator. Datorita voua, pentru ca ati acceptat rugaciunile, gregorienele, novenele oferite pentru ei, pentru asta se vor elibera multe suflete din Purgator, astazi si intreaga luna.

          Copilasii mei, astazi veti avea dublu castig, rugaciunile voastre ii ajuta pe ei si ei isi vor oferi suferintele lor pentru voi ca si problemele voastre sa se rezolve. Nu va puteti inchipui copiii mei ce har este acesta pentru ei si pentru voi. Nu va puteti inchipui ce bucurie si fericire este in aceasta zi cand foarte multe suflete se intalnesc si se bucura impreuna. Va rog astazi sa aveti bucurie si iubire in inimile voastre, sa aveti in voi recunostinta si preamarire fata de Sfanta Treime. In curand veti vedea si veti experimenta cate roade aduce in viata voastra, cat de rodnica va fi viata voastra in continuare daca veti lua in serios si mai departe tot ceea ce va cer. Am incredere in voi copiii mei si va iubesc. Am incredere ca ii veti lua si pe altii de mana si ii veti aduce impreuna cu voi, am increde ca ii veti aduce nu doar in suflet ci si trupeste. Vedeti, eu mijlocesc intruna pentru intentiile voastre. Intentiile voastre sunt si intentiile mele, si eu voi mijloci pentru intentiile voastre.

          Acum a venit timpul cand este mare, mare nevoie de rugaciune de ispasire. Aceste haruri vi s-au dat voua, luati in serios, inca mai tine timpul de har, folositi-va de aceste timpuri de har. Sa fiti pescari de oameni si aveti grija de toate sufletele pe care vi le-a incredintat Dumnezeu. Daca nu se poate altfel, aduceti-i cu voi in sufletele voastre.

          Permiteti-mi sa va mangai, sa va iubesc. Vad ca sunteti plini de rani si de probleme, dati-mi-le mie pe acestea, puneti-le in mantia mea. Veti vedea cum Dumnezeu pe toate le rezolva pentru voi. Sfantul meu Fiu va va da tot ce este bun spre zidirea sufletelor voastre. Sunteti alesi pentru o sarcina unica. In curand fiecare isi va primi sarcina pe care Dumnezeu i-o da. Fiti atenti si deschisi. Priviti la Spiritul Sfant caci el va conduce. Pretuiti acest loc de pelerinaj, ajutati-l in felul vostru, dupa posibilitati. Va mai astept copiii mei si nu uitati ca eu ma bucur pentru voi si va iubesc. Va multumesc ca ati raspuns chemarii mele.

Mesajul Tatalui Ceresc, 4 noiembrie 2017, Muntele Sfintei Treimi

         Dragi copii, sunt foarte recunoscator ca ati raspuns la chemarea mea. Multumesc copilasilor pentru da-ul vostru, n-ati ales odihna acasa, ati ales mai mult. Ati ales vointa lui Dumnezeu pentru persoana voastra. In aceasta zi eu v-am chemat pe toti aici. De aceea, va rog, deschideti-va inima. As vrea sa va fac un cadou unic pe care nu-l puteti primi oriunde. Dragi copii, cu privire la persoana voastra se revarsa un har extraordinar in aceste zile si in aceasta luna, pentru cei dragi din Purgator. Foarte multe suflete se vor elibera in aceste zile si in aceasta luna. In Cer este bucurie. Multumesc ca va incredeti in acest har, multumesc ca aveti grija si de sufletele pe care nu le mai vedeti si aduceti sacrificii si pentru ele. Acceptati in continuare ceea ce va cer, veti vedea aceste roade care vor veni. Veti experimenta, va veti impartasi cu un har unic, sa fiti staruitori si cu pretul vietii voastre.

Daca puteti pune la o parte toate lucrurile lumesti, acum este timpul si al jertfei. In primul rand pentru purificarea voastra si pentru cei dragi pe care ii purtati in inima si sunteti foarte ingrijorati pentru ei, sa aveti curaj sa mi-i incredintati cu totul mie. Daca faceti acel 1% pe care-l cer de la voi sa nu aveti nici un fel de ingrijorare, sa nu va fie frica daca aveti curajul sa mi-i incredintati total. Eu voi avea grija de toata lumea, datorita persoanei voastre voi avea grija de toate sufletele. Cel rau numai atat poate sa faca, atat cat ii este permis. Numai cu o suflare pot sa il fac sa dispara din viata voastra, dar trebuie sa va feriti, sa aveti aceasta lupta, sa invatati sa luptati pentru ca in viitorul apropiat puteti sa aveti incercari si mai mari. Sa nu va fie frica nici o clipa. Numai atat permit pentru fiecare dintre voi, cat puteti suporta. Nimeni nu primeste cruce mai grea decat poate duce, incercati sa duceti cu Mine crucile voastre. Singuri nu veti putea, nu veti reusi. Aveti curaj sa imi incredintati toate suferintele, toate incercarile pe care le primiti. Oferiti-mi-le Mie, acceptati si oferiti-mi Mie.

          Nu uitati micutii mei, eu v-am ales pe voi si nu uitati ca eu ma bucur pentru voi si va iubesc. Multumesc ca ati raspuns chemarii. Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza prin mine cu harul statorniciei pana la sfarsit.