mesajul

marți, 11 august 2015

Mesaj de la Domnul Isus Cristos - 10.08.2015



Prin vizionara Sa, L-am întrebat pe Domnul Isus următorul lucru:

-        Doamne, Dumnezeul meu, este bine să schimbăm în aur sau argint banii pe care îi avem, având în vedere profeţiile date nouă prin MDM ?

Domnul Isus :
-      Spune-i lui „un nume” că în curând banii vor dispărea. Să nu se concentreze asupra celor materiale şi să-şi îndrepte toată atenţia către valorile nemuritoare, valorile cereşti. În această perioadă (etapă) să se concentreze doar asupra sufletului nemuritor, să aibe grijă de starea sufletului său. Să fie în stare de har şi să elimine din suflet toate stările şi sentimentele negative. Căci orice negativism cât de mic duce la preluarea conducerii de către vrăşmaşul meu. Dacă vrea ca să-l conduc Eu, trebuie ca să se spovedească săptămânal, şi dacă are păcate mici, şi Sfânta liturghie şi Sfânta împărtăşanie zilnic. Trebuie să înveţe să gândească pozitiv. Cea mai mică problematizare îmi ia posibilitatea de a-i conduce sufletul. Să-şi îndrepte atenţia către cele cereşti şi nu către cele pământeşti. Sfânta Mea grijă divină îl va ocroti şi-n anii grei care vor urma. Eu încă nu mi-am părăsit nici un copil de-al Meu care mi-a cerut ajutorul. Îl pot ajuta atât pe el cât şi pe oricare copil al Meu numai dacă îmi cere prin rugăciune. Să se roage mai intens la Duhul Sfânt şi să ceară de la mine „harul deosebirii spiritelor”. În Sfânta Evanghelie, am menţionat clar : ajunge doar grija zilei de azi. Să aibă grijă totdeauna să trăiască clipa prezentă, în mod deosebit să nu se preocupe nici de trecut nici de viitor. Toţi copiii Mei care-mi vor rămâne credincioşi până la capăt, în anii de prigoană, vor avea strictul necesar pentru a trăi de pe o zi pe alta. Când eram pe pământ, la cei infometaţi le-am înmulţit pâinile şi peştii. Și în ziua de astăzi sunt acelaşi Dumnezeu de acum 2000 de ani. E bine ca să aveţi cu toţii din toate câte puţin, căci nimeni dintre cei care mi se vor adresa pentru ajutor nu va rămâne neascultat şi neajutat. Cât am trăit pe pământ nu am dispus de mijloace materiale, nici de bani, nici de aur, nici de argint. Tatăl Ceresc, prin Providenţa Divină, Mi-a asigurat cele necesare traiului de zi cu zi. Nu uita de sfinţii Mei care au trăit pe pământ ani de zile numai cu Sfânta Euharistie. Voi aveţi de înfruntat doar 3 ani şi jumătate care, din cauza timpului accelerat, va fi mult micşorat faţă de timpul care nu a fost accelerat. Este foarte importantă rugăciunea şi postul şi pentru preoţi. În anii grei să nu-şi părăsească vocaţia de preoţi. Căci dacă veţi avea preoţi sfinţiţi în catacombe veţi avea Sfânta Euharistie şi veţi trece în zbor în anii de prigonire. Îl mai binecuvântez pe „un nume” cu harul încrederii depline în Sfânta Mea Providenţă Divină, cu harul răbdării, cu harul păcii sufleteşti şi cu harul perseverenţei finale.