mesajul

miercuri, 19 august 2015

Mesaj al Domnului Isus – prin Maria Julianna



6 aprilie 2014  - în timpul adoraţiei, Isus spune:

Dragii Mei copii! Timpul este scurt. Pregătiţi-vă! În curând va avea loc o mare prigoană a creştinilor. Totul va veni subit. Scindarea Bisericii a început deja. Aproape pe neobservate, dar deja este aici. Ereziile s-au înfiltrat de mult în Biserică. De genul: „Toată lumea se mântuieşte. Dumnezeu nu pedepseşte. Adevărul lui Dumnezeu este nemărginita Lui îndurare.”  Acestea sunt jumătăţi de adevăr. Îndurarea Mea se revarsă doar asupra sufletelor care se căiesc. Asupra păcătoşilor împietriţi loveşte mânia dreptăţii Mele. În Rai prevalează Milostivirea lui Dumnezeu. În iad – dreptatea lui Dumnezeu, iar pe pământ răbdarea lui Dumnezeu. Dar răbdarea Mea nu este fără sfârşit. E adevărat că este îndelungrăbdătoare şi milostivă cu păcătoşii şi vreau să mântuiesc fiecare suflet, dar aceasta depinde întotdeauna de alegerea omului. De aceea vă atenţionez atât de des şi vă îndemn la convertire, la pocăinţă, pentru că de voi depinde soarta voastră. Nu vă lăsaţi induşi în eroare! Anticristul încă nu şi-a făcut apariţia, dar manipulează din umbră lumea şi Biserica demult. Neagă existenţa satanei, a iadului, neagă păcatul. Împotriva a ceea ce nu există nu trebuie luptat, nu trebuie apărare. Aceasta este inducerea în eroare a vrăjmaşului Meu, tocmai pentru a vă doborî şi mai uşor. Întreaga lume constă în: a vă ocupa gândurile, fiecare minut să fie umplut cu gânduri lumeşti şi păcătoase, pentru ca să nu aveţi timp pentru Mine, Dumnezeul vostru.

Copiii Mei! Vă rog, vă implor, lăsaţi-Mi şi Mie timp! Citiţi Evanghelia şi transformaţi-o în fapte! Vreau să Mă cunoaşteţi şi să Mă iubiţi punând în practică învăţăturile Mele. Viaţa voastră este scurtă. Aţi primit-o ca să vă câştigaţi mântuirea. Pentru a o câştiga, trebuie să faceţi ceea ce vă învăţ. Nu vă instalaţi prea mult în această scurtă viaţă pământească! O casă nu se construieşte pe un pod, ci doar se trece peste el. Şi viaţa voastră pământească vorbeşte despre asta. Aţi venit de la Mine şi la Mine trebuie să vă întoarceţi. Ţineţi legile Mele, faceţi binele, şi trăiţi în iubire cu toată lumea ! Atunci veţi câştiga mântuirea. Tatăl Meu a pregătit Împărăţia Sa pentru cei ce Îl iubesc. Iubiţi-L aşa cum Eu v-am învăţat! Din toată inima, din tot sufletul, din tot cugetul...Iar pe semenul vostru să-l iubiţi aşa cum v-am iubit Eu. Eu v-am iubit pe voi astfel încât mi-am dat viaţa pentru voi. Am spus: cine vrea să mă urmeze, să se lepede de sine, să-şi ia crucea în fiecare zi şi aşa să Mă urmeze. Dacă mergeţi aşa pe calea strâmtă până la capăt, veţi obţine fericirea veşnică.

Dragii mei copii! A sosit ceasul când trebuie să vă decideţi: sau rămâneţi lângă Mine, ceea ce înseamnă că respectaţi Evanghelia, sau rămâneţi lângă anticrist ceea ce înseamnă acceptarea ereziilor sale, precum şi idolatria, iar la capătul drumului vă aşteaptă osânda veşnică.

Micuţii mei! Feriţi-vă să îl acceptaţi pe anticrist şi ereziile sale! Prin intermediul lui lucrează însusi satana, iar el are doar un singur ţel: să ducă la osândă cât mai multe suflete.

Copiii Mei! Din iad, nu există cale de întoarcere. Pocăiţi-vă atâta vreme cât mai trăiţi pe pământ! Ascultaţi cuvintele Mele! Pentru asta vă binecuvintez în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh!

Dragii Mei copii! Vă vorbesc acum celor care încă Mă mai caută şi nu M-au găsit!
Copiii Mei! Sunt acolo în adâncul sufletului vostru, în cămăruţa cea mai ascunsă. Creaţi linişte atât înlăuntrul vostru cât şi în afara voastră. Apelaţi-Mă! Vorbiţi-Mi! Eu sunt Dumnezeul - Om. Înţeleg cuvintele voastre, văd gândurile voastre. Spuneţi-Mi bucuriile, necazurile voastre problemele voastre ce par de nerezolvat! Eu sunt atotputernic şi sunt nespus de bogat. Eu pot rezolva orice problemă a voastră, dar o pot face doar dacă Mi-o cereţi cu încredere şi Îmi încredinţaţi Mie rezolvarea ei. Cer asta de la voi, pentru că doar Eu ştiu ce este spre mântuirea voastră şi asta am să vă şi dau.

Copiii Mei! Viaţa este scurtă. Veniţi la Mine atâta vreme cât mai trăiţi în acest trup, pentru că atunci când sufletul zboară din trup, atunci viaţa voastră se încheie. Atunci, în faţa voastră se va derula fiecare gând, fiecare cuvânt, fiecare faptă, fiecare răspuns pe care l-aţi dat la chemarea Mea. Veniţi la Mine până când vă mai dau timp şi ocazie pentru asta! Folosiţi-vă de harurile care vă sunt destinate şi care vă conduc la viaţa cea veşnică!

Micuţii Mei! Eu mi-am vărsat Sângele pentru mântuirea voastră, dar şi voi trebuie să conlucraţi cu harul, dacă vreţi să vă mântuiţi. Fără voi – nu se poate.

Dragii Mei copii! Ridicaţi-vă privirea către Cruce! Atârn acolo ţintuit. Meditaţi la Pătimirea Mea şi la Moartea Mea pe Cruce!  Am plătit un preţ foarte mare pentru sufletele voastre. Voi nu sunteţi ai voştri, ci sunteţi ai Mei. Vreau să vă salvez! Răspundeţi chemării Mele! Luaţi legătura personal cu Mine! Sunt un prieten al vostru iubitor. Aştept să mă rugaţi, pentru că vreau să vă ajut! Veniţi la Mine cu toţii şi eu vă voi uşura poverile.  Eu vă aştept în sufletul vostru. Mi-e sete de sufletul vostru, şi văd fiecare vibraţiei a lui. Chemaţi-Mă, iar Eu vă voi răspunde! Voi revărsa în sufletul vostru pace şi bucurie cerească, astfel veţi şti că sunt cu voi. Fără Mine nu puteţi face nimic. Dar dacă Mă chemaţi Eu vă ajut întotdeauna. Vă chem pe toţi la altarul Meu unde vreau să vă hrănesc cu Trupul şi Sângele Meu pentru a vă întări sufletul. Înainte purificaţi-vă prin sacramentul pocăinţei! Vreau să pătrund în inimile voastre. Vreau să vă unesc cu Mine. Vreau să vă contopiţi în Mine ca un minuscul strop de apă în uriaşul ocean de iubire! Vreau ca voi să trăiţi în Mine, iar Eu în voi, nedespărţiţi pentru totdeauna! Atunci veţi câştiga fericirea veşnică, care sunt Eu însămi. Pentru asta vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.