mesajul

luni, 27 iulie 2015

Atenție copilașilor la New Age, deoarece acesta este blana de oaie cu care se deghizează adversarul meu!


Apelul urgent al Sfintei Fecioare către umanitate
12 iulie 2015

https://revelatiialecerului.files.wordpress.com/2015/02/maria-rosa.jpg
Copilașii inimii mele, pacea Domnului meu să fie cu voi și protecția mea maternă să vă însoțească întotdeauna.
Copilașilor, răutatea și păcatul cresc în fiecare zi, această umanitate a acestor ultime timpuri nu vrea nici să asculte, nici să accepte voința lui Dumnezeu. Ce mult mi-ar plăcea să fiu purtătoare de mesaje mai încurajatoare pentru copilașii mei; cît îmi pare de rău să vă vorbesc despre atîta nenorocire și durere și să vă previn despre pedeapsa care va veni din cauza nesupunerii și a păcatului vostru. N-ați putut înțelege că Dumnezeu este iubire și dacă voi vă veți căi și veți reveni la El din inimă, vă asigur că Lui i-ar părea rău să vă trimită pedeapsa. Tatăl meu nu găsește mulțumire în suferința copiilor săi, nici nu este dorința lui de a pedepsi omul.
Copilașilor, consacrați-vă și consacrați familiile voastre celor două inimi ale noastre pentru a putea fi protejați în timpul marii încercări. Vă spun aceasta pentru că multe familii se vor pierde datorită absenței lui Dumnezeu din casele lor. Adversarul meu are ca obiectiv distrugerea familiilor; el vrea să termine cu prima societate creată de Dumnezeu, deoarece știe că familiile unite care se roagă au puterea de a-i face mult rău.
Părinților, vă implor din nou să dedicați o oră din timpul vostru rugăciunii și recitării Sfîntului Meu Rozar! Copiii voștri să nu privească atît de mult la televizor, nici la atîta tehnologie a morții, deoarece adversarul meu aduce, prin intermediul acestei tehnologii, dezbinarea în familii.
Veninul mesajelor subliminale în filmele și în jocurile pe care le privesc și cu care se joacă copiii voștri, îi conduce la întunecime spirituală, la nesupunere și la revoltă, făcînd ca bazele morale și spirituale întipărite în familie să se prăbușească. Părinților, vă cer să acordați mai multă atenție copiilor voștri, pentru că mulți se vor pierde cînd va începe domnia adversarului meu!
Atenție copilașilor la New Age, deoarece este blana de oaie cu care se deghizează adeversarul meu! Să nu vă contaminați, să nu aduceți cultura New Age-ului în căminele voastre, pentru că toate aceste lucruri ca Feng Shui, tai chi, reiki, angelologie, numerologire, yoga, lumînări colorate, parfumuri, esențe, bastonașe de tămîie, băi de ierburi, florile lui Bach și alte înșelătorii împreună cu medicina alternativă, sînt contaminate de ezoterism și ocultism și servesc adversarului meu să-și ducă la bun sfîrșit planurile sale. Toate acestea vă contaminează și comtaminează căminele voastre ducînd la ruina materială și spirituală. Înțelegeți copilașilor că ceea ce caută New Age-ul este de a-l ucide pe Dumnezeu din inimile oamenilor.
Întregul New Age este ritualizat, de aceea fiți foarte atenți și să nu cădeți în această înșelătorie, pentru că emisarii răului vă vînd și promovează această cultură promițînd că voi veți obține pacea, armonia, plenitudinea, prosperitatea și însănătoșirea completă a trupului, a gîndirii și a spiritului. Atenție copilașilor la acestea, nu vă lăsați seduși de această cultură care pare inofensivă la prima vedere, dar ceea ce caută în realitate este de a vă îndepărta de Dumnezeu, pentru ca apoi să fure sufletul vostru.
Oh, copilașilor, cum vă idolatrizați trupurile făcînd din ele idoli, cum cheltuiți sume mari de bani pentru corpul vostru din cauză că vreți să fiți văzuți și acceptați! Vă spun, continuînd astfel riscați să vă pierdeți, pentru că știți bine că idolatrii nu vor moșteni Împărăția Tatălui meu. Vreau să fac un apel la toți cei care practică yoga și caută să suprime Eul personal pentru a intra, după ei, într-o stare de plenitudine.Vă spun că invocarea mantrelor deschide porțile ca demonii să intre în sufletul vostru.
Toate aceste invocații sau mantre cum le numiți voi, deschid demonilor hinduși poarta sufletului vostru făcînd ca mulți fie atrași prin aceste tehnici de relaxare, care îi fac, pe cei care le practică, să se creadă dumnezei.
Copiii mei, vă avertizez deci despre toate acestea pentru ca voi să fiți foarte atenți și să nu aduceți nimic în căminele voastre care să fie contaminat de New Age. Aruncați din casele voastre: statui ale lui Buddha, piramide, cuarț, bufnițe, lumînări colorate, esențe, bastonașe de tămîie, riego (vrăjitorie), penca (plantă esoterică), potcoave, pisici chineze purtătoare de fericire și tot ce ați cumpărat căutînd pacea, prosperitatea, bunăstarea, sănătatea și armonia, pentru că toate acestea sînt înșelătorie și acoperă binecuvîntările Tatălui meu. Amintiți-vă: căutați-l mai întîi pe Dumnezeu și restul vă va fi dat pe deasupra. Nu continuați, deci să vă puneți credința în oameni și în lucruri lipsite de viață, pentru că aceasta este abominabil în ochii Tatălui meu. Pacea celui Preaînalt să locuiască în voi !

Vă iubesc !
Mama voastră,
Sfînta Fecioară Maria- Maria Rosa Mistica

Faceți cunoscute mesajele întregii omeniri.
Sursa: http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/mensajesrecientes.html

Articol preluat de pe blogul :  revelatiialecerului.wordpress.com