mesajul

vineri, 17 februarie 2017

După Semn, începe Pedeapsa

-De nu ştii cum să le aşezi,
Pe Mine să Mă urmezi.
-Iată, Doamne, te ascult,
Spune-mi unde ce şi când.

Abia în casă am intrat,
Încă nu m-am dezbrăcat,
Înspre creion am dat fuga,
La cuvinte să nu pierd urma.

De multe ori s-a întâmplat,
Când n-am notat, am uitat.
Stau pe scaun pregătit,
Să ascult al Tău Cuvânt.

Aşa nu s-a mai întâmplat.
E ceva urgent şi grav?
-Ai scris mai alaltă seară,
Despre graniţe, de vamă.

-Da, Doamne, aşa mi-ai spus.
-Confirmarea ţi-a adus,
Când la tv te-ai uitat,
Prima veste ai aflat:

Că începând din primăvară,
Ei spun de restricţie în vamă.
Nu mai au bătaie lungă,
Cu ce vor facă, să spună.

E o grabă, e un zor,
Urgent şi năucitor.
Au intrat în priză toţi,
Lucrează zile, mai ales nopţi,

Un grabnic barem s-atingă.
V-am spus de card, cip şi strungă:
Circuitele s-au înroşit,
Nu au pauză de timp.

Cu o mână bagă-n gură,
Cu cealaltă întinde sârmă.
Când se va-ncălzi afară,
Tot să meargă ca pe sfoară,

În a patra lună din an,
Să lucreze noul plan,
Cum în UE şi în State,
Şi în ţările celalte.

Păi, nu e globalizare?
Nimeni să nu aibă scăpare.
Cu codul numeric şi poză,
Ai identitate nouă,

Pentru alt plan şi alt drum;
Cel de pân’ acum nu-i bun,
Şi aşa încetişor mergând,
Înspre noul card şi cip,

Ce te duce nu ştii unde.
Viaţa îţi va fi ca-n filme:
Tu regizor, tu actor,
Eşti prezent în orice rol.

Dar asta nu ţine mult,
Că filmul are sfârşit.
Când acest cuvânt apare,
Fii sigur că vei dispare.

Înainte de a lua film,
Am cu al Meu de venit.
E real, este divin:
Ce-aţi făcut cât aţi trăit,

Până când ne-om întâlni,
Filmul de a urmări.
Eu vă dau răspuns pe loc,
Nu prin staul, ţarc vă port.

Faţă-n faţă, în patru ochi,
Să vedeţi absolut tot.
Cu zăhărelul nu vă duc,
Cum răul, la card, la cip.

De-Mi răspundeţi la întrebare,
Şi vă cereţi şi iertare,
Cu cipul care urmează,
Voi nu aveţi nici o treabă.

Începând cu acel moment,
Voi aveţi un testament:
În cealaltă parte de trecut,
În Lumea Nouă, Pământ.

Întâi Semnul, apoi cipul,
Eu Întâi. După, Anticristul.
Isus v-a mai spus şi asta,
După Semn, începe Pedeapsa.

joi, 16.02.2017, ora 19,54 A Ciobanu