mesajul

miercuri, 6 noiembrie 2019

TOATE BISERICILE VOR FI DEPOSEDATE DE TEZAURUL LOR


”...toate bisericile vor fi deposedate de tezaurul lor. Luarea tezaurului, inclusiv a Tabernacolelor de aur – care vor fi înlocuite cu unele făcute din lemn și piatră...” (Mesaj dat Mariei Divinei Milostiviri - 30.04.2013)

Biserica transmite un mesaj de interzicere a potirelor de aur, inelelor cu diamante - afirmă un preot-jurnalist.

Un preot, care raportează de la Sinodul Amazonian, a sugerat astăzi că Biserica ar trebui să interzică aurul și diamantele folosite în sacramentele ei.

Fr. Thomas Reese, S.J., care scrie pentru Religion News Service, l-a întrebat pe Fr. Dario Bossi, superiorul provincial al Misionarilor Combonieni din Brazilia, dacă o astfel de interdicție ar transmite un mesaj despre iresponsabilitatea mineritului, din punct de vedere al mediului.

"Părintele Bossi și alții au fost foarte elocvenți în descrierea pagubelor produse de minerit, în special legate de aur", a spus Reese.”

„Și totuși, Biserica Catolică continuă să folosească aurul în vasele sale sacre și, deși auzim despre ”diamantele sângerii”, continuăm să folosim inele de aur și diamante în sacramentul căsătoriei”, a continuat el.

„Prin urmare, n-ar trebui ca Biserica să trimită un mesaj despre cât de important este acest lucru spunând: Nu vom mai folosi aur în vasele sacre și că Nu vom permite ca aurul și diamantele să fie utilizate în sacrament a căsătoriei?”

Reese a declarat că acest lucru ar transmite un mesaj educativ lumii.

Părintele Bossi a spus că el nu reprezintă oficial Biserica, însă a luat în considerare întrebarea. El a spus că doar 10% din aur este utilizat în scopuri medicale, iar altfel e un material inutil, folosit doar ca un bun sau bijuterie. El consideră că Biserica este chemată să trăiască mai simplu.

„Eu cred că, da, ar fi un semnal puternic, dacă Biserica ar cere să se retragă [aurul și diamantele] din liturghia și sacramentele ei”, a concluzionat Bossi.... El a afirmat că zonele, în special zonele indigene, trebuiau să fie ferite de minerit și că indigenii au dreptul să determine ce proiecte de dezvoltare afectează pământurile lor.

Aurul, deși nu este în sine un sacramental, este unul dintre puținele materiale considerate demne de vasele sacre folosite de Biserica Catolică.

Instrucțiunea din 2005 Redemptionis Sacramentum afirmă că ar trebui utilizate doar materiale „nobile”:
Vasele sacre pentru a conține Trupul și Sângele Domnului trebuie să fie făcute în strictă conformitate cu normele tradiției și ale cărților liturgice. Conferințele Episcopilor au dreptul de a decide, dacă este cazul și cu recunoașterea de către Scaunul Apostolic, ca vasele sacre să fie confecționate și din alte materiale solide. Cu toate acestea, este strict necesar ca astfel de materiale să fie cu adevărat nobile (în estimarea comună, într-o anumită regiune) astfel încât să Îi fie dată toată onoarea Domnului prin folosirea lor și să fie exclus orice risc de a diminua doctrina Prezenței reale a lui Cristos în speciile euharistice, în ochii credincioșilor. Prin urmare, se condamnă orice practică de utilizare pentru celebrarea liturghiei a vaselor comune, sau cele lipsite de valoare sau de orice merit artistic, sau care sunt simple recipiente, precum și alte vase realizate din sticlă, faianță, argilă sau alte materiale care se sparg ușor. Această normă trebuie aplicată chiar și în ceea ce privește metalele și alte materiale care ruginesc sau se deteriorează cu ușurință. [117]“

„Catolicii consacră foarte multă grijă și bani vaselor sacre, veșmintelor și mobilierului pentru altar, pentru că este corect să dea ceea ce este mai prețios și frumos pentru slujirea lui Dumnezeu”, explică Credința mea catolică, o versiune din 1949 a Catehismului de la Baltimore (pagina 297). „Nimic nu este prea bun pentru Domnul cerurilor și al pământului. Frumusețea casei lui Dumnezeu impresionează de asemenea privitorul și ajută devotamentul. Unii oameni care gândesc lumește ar întreba „Ce sens are această risipire?” văzând câtă grijă și bani cheltuiesc catolicii pe vasele sacre, veșmintele și podoabele bisericii. Să ne amintim că și Iuda a întrebat aceasta atunci când Maria L-a uns pe Domnul nostru (cu mireasmă de nard curat).”

Am fost avertizați în profețiile date MDM:
”Noile reguli, care vor prevedea modificări aduse rugăciunilor din timpul Sfintei Liturghii, vor părea inofensive. Mulți nu vor observa semnificația, dar ea va avea legătură cu Sfânta Euharistie și cu Prezența Mea în Aceasta. Va fi folosit cuvântul “a comemora” (sau în amintirea) și toate bisericile vor fi deposedate de tezaurul lor. Luarea tezaurului, inclusiv a Tabernacolelor de aur – care vor fi înlocuite cu unele făcute din lemn și piatră – va fi un semn că ele sunt strânse pentru Noua Religie Mondială. Bisericile vor fi schimbate în interior și aceasta va implica profanarea altarelor. Monstranța care adăpostește Sfânta Euharistie va începe să dispară și zilele când Sfânta Mea Ostie este expusă vor lua sfârșit. Aruncați dispreț asupra Cuvântului Meu acum, și veți vărsa lacrimi când aceste acte vor fi aduse înaintea voastră. În curând, nu mult după aceea, veșmintele purtate de slujitorii Mei sfințiți vor fi schimbate, și o nouă formă a Crucii va fi introdusă. Noua atrocitate nu se va baza pe o simplă cruce. În loc de aceasta, în mod discret, va înfățișa capul fiarei. (MDM - 30.04.2013)

Diamantele sângerii, exploatate în zone de conflict, sunt vândute prin comerţ ilegal, banii fiind folosiţi pentru achiziţionarea de arme sau finanţarea acţiunilor militare.

Ungerea lui Isus în Betánia; (Ioan 12,1-8)
Cu şase zile înainte de Paşte, Isus a venit în Betánia, unde era Lazăr pe care Isus îl înviase din morţi. Au făcut acolo pentru el un ospăţ; Márta servea, iar Lazăr era unul dintre cei care stăteau la masă cu el. Atunci, Maria, luând un vas cu mireasmă de nard curat, de mare preţ, a uns picioarele lui Isus şi i le-a şters cu părul ei. Şi casa s-a umplut cu parfumul miresmei. Iúda Iscarióteanul, unul dintre discipolii lui – cel care avea să-l trădeze –, a spus: „De ce nu s-a vândut mireasma aceasta cu trei sute de dinári şi să se dea săracilor?”. Dar a spus aceasta nu pentru că îi păsa de săraci, ci pentru că era hoţ: întrucât el ţinea punga cu bani, fura [din] ce se punea în ea.