mesajul

joi, 12 septembrie 2019

Rugăciune pe care Preasfânta Fecioară Maria i-a dictat-o Luz de Mariei în zorii zilei de 11 iunie 2019



RUGĂCIUNE

Adorate și Preaiubite Cristoase,

Te rog cu umilință să mă privești cu bunătate.

Te iubesc și îngenunghez în numele
tuturor creaturilor umane,
și, recunoscându-mă păcătos,
și nemeritos de atâta Iubire,
Te rog să vii în ajutorul Sufletului meu
pe care doresc să-l eliberez
de chinurile remușcărilor și îl duc spre suferință.

Pun sufletul meu în fața Ta, Domnul meu.
El tânjește după Iubirea Ta pe care eu o refuz
fiind atât de uman, pentru că disprețuiesc
ceea ce mă atrage către Tine.

Doresc să-mi salvez sufletul eliberându-l
de momentele nepotrivite spre care
voința mea umană tinde cu mai mare frecvență.

Dă-mi înțelepciunea și umilința pentru ca
voința mea să caute prezența Ta, Doamne,
și astfel unită cu Tine, să fie fidelă
Preasfintei Tale Voințe.
Cristoase, curăță inima mea de lipsa de iubire!
Cristoase, curăță voința mea și călăuzește-mă către Tine!
Cristoase, curăță mintea mea și astfel centrează-mă spre Tine!
Cristoase, curăță gândul meu nepotrivit!
Cristoase, curăță ochii mei pentru a nu privi ceea ce este nepotrivit!
Cristoase, curăță urechile mele pentru a nu asculta ceea ce Te ofenzează!
Cristoase, curăță limba mea pentru a nu-l judeca pe aproapele!
Cristoase, curăță rațiunea mea pentru ca să nu fie mândrie!
Cristoase, curăță sentimentele mele pentru a nu-l disprețui pe fratele meu!
Cristoase, curăță simțurile mele pentru a nu mă face să acționez rău!
Cristoase, curăță conștiința mea pentru a nu mă tulbura și să greșesc!
Cristoase, curăță istoria vieții mele pentru a nu judeca după trecutul meu!
Cristoase, curăță trecutul meu pentru a fi o creatură nouă în Tine!
Cristoase, curăță mâinile mele pentru a nu se ridica împotriva fratelui!
Cristoase, curăță pașii mei pentru ca să se îndrepte numai către Tine!
Cristoase, curăță-mă și reînnoiește-mă!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să iert!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să nu mă bucur de mândrie!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să nu murmur!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să privesc durerea!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să iubesc ca Tine!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să fiu umil!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să fiu bun!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să-Ți fiu slujitor util!
Cristoase, pentru Crucea Ta, învață-mă să trăiesc în credință, speranță și caritate!

Ridică-mă Cristoase al meu și învață-mă
că perfecțiunea ești Tu
și eu trebuie să tind spre perfecțiune,
nu să-i cer aproapelui ceea ce eu trebuie să fiu.

Iată-mă aici înaintea Ta, dă-mi să beau Iubirea Ta
și curăță voința mea.

Iată-mă aici, Cristoase al meu, cer iertarea Ta.

Amin.


Surse:  http://lumina-pentru-suflet.blogspot.com/2019/09/rugaciune-pe-care-preasfanta-fecioara.html
https://www.revelacionesmarianas.com/english.htm