mesajul

vineri, 13 decembrie 2019

"Papa francisc" spune că ideea de a o declara pe Maria ”co-răscumpărătoare” este o ”prostie”

”Noul Papă fals ... mă va respinge pe Mine, Mama Binecuvântată a lui Dumnezeu și va batjocori rolul Meu de Co-Răscumpărătoare.” (mesaj dat MDM in 10 aprilie 2012)


Papa spune că ideea de a o declara pe Maria ”co-răscumpărătoare” este o ”prostie”
Inés San Martín, 13 decembrie 2019

ROMA - Papa Francisc respinge cu tărie propunerile unor cercuri teologice de a adăuga ca titlu dat Fecioarei Maria pe cel de „co-răscumpăratoare”, spunând că mama lui Isus nu a luat niciodată nimic din ceea ce aparținea Fiului ei. El a numit inventarea acestui nou titlu și dogmă „o prostie”. 

„Ea nu și-a dorit niciodată pentru sine ceva ce aparține fiului ei”, a spus Francis. „Ea nu s-a prezentat niciodată drept co-răscumpărătoare. Nu. Discipol, da.”, a spus Francisc, explicând că Maria s-a văzut pe sine ca un discipol al lui Isus.

Francisc a subliniat „Maria nu a furat niciodată pentru sine ceva ce e al fiul ei”, în schimb „l-a slujit. Pentru că este mamă. Ea dă viață.”
„Când îi aud cu povestea asta, ca să o declar astfel sau să creez acea dogmă ... hai să nu ne pierdem în prostii” [în spaniolă, tonterias], a spus Francisc.

Francisc a spus acestea în spaniolă, în timp ce celebra o liturghie, joi seara (12 dec), la Roma, pentru Sărbătoarea Maicii Domnului din Guadalupe.
Francisc a adăugat că el se gândește la Maria ca „la o femeie, mamă și metisă" (de rasă amestecată). „Maria se prezintă ca femeie" a spus papa „ea se prezintă cu mesajul altcuiva, adică ea nu este decât femeie și discipol".

Apoi papa a explicat că Maria este mama tuturor oamenilor și mama bisericii, și este o „figură în Biserică" [în engleză „a figure in the Church”] (!!!)

„Maria femeie, Maria mamă, fără niciun alt titlu esențial”, a insistat Francisc. Chiar și litaniile, recitate la sfârșitul rozariului, sunt titluri date Mariei de către copiii ei care sunt îndrăgostiți de ea și care îi cântă mamei lor, dar, în final, asta nu schimbă „esența” că ea este „Maria, femeie și mamă.”

În continuare papa a explicat că Maria a devenit „metisă" pentru a fi mama tuturor. „A devenit metisă pentru umanitate pentru că ea L-a făcut pe Dumnezeu metis. Aici este marele mister: Maria îl face pe Dumnezeu un metis, Dumnezeu adevărat dar și om adevărat.”
„Maria este femeie, Doamna noastră; Maria este mama Fiului ei și a Sfintei Biserici, femeia popoarelor noastre, dar care l-a făcut pe Dumnezeu un metis.”
.............
Titlul Mariei de „co-răscumpărare” datează din Evul Mediu, iar ideea de a declara aceasta ca dogmă a fost discutată, deși nu adoptată, în Conciliul Vatican II. În anii 90, teologul catolic american Mark Miravalle a lansat o petiție prin care a cerut papei să facă o astfel de declarație, iar astăzi devoțiunea față de Maria „co-răscumpărătoare” tinde să fie foarte puternică în rândul catolicilor mai conservatori.

Am fost atenționați:
”Satana va răni Biserica Catolică, iar eu, Mama lui Dumnezeu, voi fi implicată în această diviziune a Bisericii. Rolul Meu de Co-Răscumpărătoare, Mijlocitoare, Avocată, nu este acceptat de grupuri întregi din cadrul Bisericii Catolice.
Rolul care mi-a fost dat în salvarea sufletelor nu este acceptat în multe locuri. Sărmanul Meu Fiu este atât de rănit de modul în care eu, Mama lui Dumnezeu, am fost respinsă. Rolul Meu de a-l zdrobi pe șarpe nu este înțeles. (...)

Rolul Meu ca Mamă a Salvării și Co-Răscumpărătoare care lucrează alături de Fiul Preaiubit în vestirea celei de-a Doua Sa Veniri, este negat. (...)

Loialitatea pentru Fiul Meu în cadrul Bisericii va slăbi. Rolul meu de Co-Răscumpărătoare, Mijlocitoare și Avocată nu va fi acceptat.” (citat din mesajul dat MDM în 09 aprilie 2012)

”trebuie să înțelegeți că Eu, mama iubită a lui Cristos, voi fi folosită pentru a fi ascunsă adevărata intenție a acelor forțe care au intrat în Biserica Fiului Meu pe pământ. Eu voi fi folosită ca marionetă a Bisericii (!!!) pentru a distrage atenția oamenilor de la adevăratele intenții ale acestui grup meschin.” (citat din mesajul dat MDM în 17 august 2013)

(!!!)
Marionetă
= Figură reprezentând o ființă umană sau un animal, care, acționată de o persoană, interpretează un rol în teatrul de păpuși. 2) fig. Persoană ușor influențabilă, lipsită de voință și de personalitate; jucărie; păpușă. [Sil. -ri-o-] /<fr. marionnette


Surse: https://cruxnow.com/vatican/2019/12/pope-calls-idea-of-declaring-mary-co-redemptrix-foolishness/?fbclid=IwAR3KLRFkFfq7T0B3hfMpQljufelmB8yg-o2lpyxTWcnp4iTKAvGalM9lT0Y 

http://profetieavertisment.ro/mesaje/885/mama-mantuirii-va-fi-nevoie-ca-ei-sa-gaseasca-locuri-de-refugiu-pentru-a-tine-liturghiile-zilnice-si-sfanta-euharistie/