mesajul

marți, 8 octombrie 2019

Mesaje ceresti - octombrie 2019 - Muntele Sfintei Treimi


Mesajul Sfintei Fecioare Maria, Muntele Sfintei Treimi, 5 octombrie 2019, Nusfalau – Salaj
         
          Laudat fie Isus! Dragi copii iubiti, primiti lumina, fiti atenti la lumina soarelui, asa cum soarele straluceste peste voi, la fel se revarsa in inima voastra harul. Vreau sa multumesc da-ului vostru, multumesc dragi copii ca si astazi ati ales ce este mai mult. De fiecare data vreau sa va invat, azi vreau sa va vorbesc despre cainta pentru pacat. Pacatul este principala vina a omenirii.
          Este foarte important ce va spun prin fiica mea, este impotant sa va deschideti inima spre mine, este foarte important ceea ce faceti in acst loc, si e important sa traiti in stare de har. Cum puteti face asta? In primul rand sa fie in inima voastra cainta, zilnic sa va faceti rugaciunile. Cel Rau este foarte viclean, isi gaseste loc langa inima voastra si se strecoara in lucrurile care par a fi bune. Voi sa fiti mereu in stare de har, traind viata spirituala prin rugaciune, post, fapte bune, spovada, Sf. Impartasanie, Sf. Liturghie, care trebuie sa fie cea mai importanta. De acestea si de Rozariu, cel Rau fuge. Facand acestea zilnic puteti ramane in stare de har.
          Credeti in sfarsit, dragii mei micuti, timpul este foarte, foarte scurt, de aceea trebuie sa puneti in practica ceea ce va invat, ca cel Rau sa nu va poata domina. Lui nu-i convine ceea ce faceti, nu-i place rugaciunea, rozariul, tamaia, apa sfintita. Pe acestea sa le aveti in casa si folositi-le zilnic, faceti pe frunte semnul Sfintei Cruci cu acest ulei sfintit. Binecuvantati pe cei dragi, pe copii, colegii de munca, nu lasati ca cel Rau sa ramana printre voi. Veti vedea in curand cat de mare nevoie aveti de acestea.
          Cel Rau v-a cerut pe voi si omenirea intreaga, in mod deosebit Biserica. Daca faceti ce va invat, ramaneti in stare de har si-i puteti ajuta pe cei dragi ai vostri. Prin iubirea mea materna va invat de fiecare data cand ma chemati. Sa veniti aici ca si cum ar fi acasa. Sunt prezenta in toate locurile de pelerinaj. Astazi Sf. Treime m-a trimis printre voi ca sa va ajut sa inaintati in viata spirituala spre fericirea cereasca. Rozariul sa-l aveti mereu cu voi, la gat sau in buzunar, sa nu va lipseasca niciodata. Si Eu ma rog cu voi, ispasesc cu voi si foarte repede va veni o intorsatura in acest loc, se va revarsa pe deplin harul in inima voastra, in acest loc si peste omenirea intreaga.
          Va astept in continuare, sunt mult mai multi cei chemati, putini ati spus „ da”. Inima mea este trista pentru asta. Daca ar sti oamenii cat de important este, cat de important este sa fiti uniti si ca sunt cu voi, ca va pot invata si pot sa ma rog cu voi, s-ar trezi si ar veni aici. Peste putin timp vor simti si ei prezenta mea acolo unde se afla, acolo unde locuiesc, prin voi se va raspandi ca o flacara, rugaciunea voastra, jertfa voastra, ispasirea voastra. Va astept micutii mei, rugati-va in continuare, va conduc in viata spirituala pe acest drum ingust si drept. Nu lipsiti niciodata daca se poate, veniti de cate ori simtiti in inima chemarea Domnului Isus si a Sfintei Fecioare. Sunteti chemati, nu vine nimeni aici daca nu are probleme.
          In aceasta clipa de liniste as vrea sa ating inima voastra cu iubirea mea materna, veti simti o caldura in inima voastra si prin razele soarelui. Eu sunt Mama imbracata in soare, indrazniti sa va deschideti inima. Acest har pe care l-ati primit duceti-l in casele voastre si decideti- va  ca de azi vreau sa –i iubesc pe toti prin Maica Domnului, peste tot pe unde merg, ori de ma iubesc, ori de ma lovesc, vreau sa fiu instrument bun in Mana Domnului, pana cand Domnul ma va tine pe Pamant. Astfel, foarte repede veti vedea ca vor iubi si acei care pana acum nu au iubit, care nu pot iubi pentru ca au o inima inchisa. Duceti acest har peste tot pe unde mergeti, astfel in inima voastra vor descoperi oamenii pe Isus si ca El iubeste prin voi.
           Va astept in continuare, nu va uitati daca timpul este favorabil sau nu, va promit, va aduc pe palme si va duc pe palme. Nu va fie frica de incercari, oferiti-le toate Domnului. Domnul permite multe incercari in viata voastra, ca sa va apropiati mai mult de El. Nu uitati micutii mei pentru nici-o clipa, ca Eu va iubesc asa cum sunteti si ma bucur pentru voi.
           Multumesc pentru ca ati raspuns chemarii. Preasfanta Treime prin mine va binecuvanteaza cu harul iubirii, al bunatatii si al faptelor bune. Binecuvantarea mea sa fie peste voi in continuare. Amin.




Mesajul Tatalui Ceresc, 6 octombrie 2019, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau, Salaj
         
          Dragi copii iubiti, multumesc si sunt recunoscator ca si azi ati acceptat jertfa si ati venit. Fiecare intalnire, fiecare venire a voastra aici este foarte importanta. Trebuie sa stiti ca numele vostru este scris in ceruri. Sunteti chemati pentru o sarcina unica. Observati incurcaturile din lume, cel Rau a cerut intreaga omenire, sa nu va fie teama copiii Mei. Fiti atenti la mine, Eu din dragoste v-am creat si din dragoste va chem de fiecare data aici.
          Daca acceptati in continuare ispasirea, rugaciunea, postul, daca acceptati Sfanta Liturghie, Sfanta Spovada, se vor salva multe suflete de la pierzare. Nu este nimic intamplator in viata voastra. Tot ce faceti spre mai marea Mea marire este punctat in viata. Va rog micutii mei, luati mai in serios viata voastra de ispasire. Lasati la o parte toate lucrurile lumesti pentru a salva suflete, salvarea sufletelor sa fie cel mai important in viata voastra de acum inainte, aceasta sa va sune mereu in ureche.
          Va rog micutii mei, veniti in continuare si nu lipsiti daca se poate. Rugati-va pentru preoti, pentru conducatorii Bisericii in mod deosebit, cel Rau vrea sa rastoarne Biserica, dar ce este de la Mine, fortele raului nu pot lua in stapanire. Trebuie sa apartineti acestui grup si sa fiti perseverenti si cu pretul vietii, sa fiti perseverenti si staruitori, sa fiti curajosi caci Eu sunt cu voi, va apar de orice rau, va aduc pe palma si va duc inapoi pe palma.
          La timpul potrivit toate problemele voastre se vor rezolva, va rog ajutati acest loc dupa posibilitati, prin forta voastra si prin ajutorul vostru, trebuie sa mearga inainte. Va veni acea perioada cand aici veti gasi pace si in toate locurile de pelerinaj unde Voia Domnului merge inainte. Va astept in continuare, sa nu uitati pentru nici o clipa Eu sunt Tatal vostru iubitor. V-am creat din iubire si din iubire va astept in continuare.
          Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza prin Mine cu harul perseverentei, staruintei si al iubirii. Multumesc ca ati raspuns chemarii. Amin.