"Cum un ritual pagan
amazonian mi-a adus 48 de ani de atacuri demonice, pana cand Cristos m-a
eliberat"
In
1968, Jane Porter, o Catolica britanica, crescuta cu valorile traditionale ale
Bisericii, se afla ca studenta la o facultate din Brazilia, la Rio de Janeiro.
Statea in gazda la doua surori profesoare care proveneau din populatia indigena
si ale caror familii locuiau inca in favelas,
mahalalele foarte sarace si mizere din Rio.
Dupa un
timp Jane Porter s-a imbolnavit de o boala de piele care o desfigura.
Cele doua surori profesoare la care statea erau foarte atente cu ea si o
ingrijeau. Intr-una din zile se stransesera mai multe persoane la gazdele ei -
si-a dat seama ca membrii familiei incepusera in camera alaturata un ritual
pentru vindecarea ei; intrand acolo a observat o lumanare aprinsa, un pahar de
apa (simbol al sanatatii, dupa cate a inteles) si doi sfinti Catolici din
ghips, Cosma si Damian, inveliti fiecare intr-o punga de plastic (pentru a
“tine” spiritele inauntru, i s-a spus).
In
mijlocul celor care se aflau acolo era o femeie cu infatisare mai degraba
masculina, cu haine largi, care isi smulgea parul din cap, si tipa. Tanara Jane
a fost impinsa catre ea, femeia si-a pus mainile pe fata ei si pe corpul ei
continuand incantatia. Apoi s-a prabusit la pamant.
Toata
lumea a parasit camera in liniste si un tanar a venit si a ridicat-o usor pe
femeia prabusita, care nu era altcineva decat mama fetelor care o gazduiau pe
Jane. Apoi au cinat impreuna si in timpul cinei, Jane si-a dat seama ca toate
semnele si ranile de pe fata ii disparusera in mod miraculos. Primise
“vindecarea”.
Tanara
s-a intors in Marea Britanie si la 6 luni s-a imbolnavit grav din nou si nu
si-a mai putut continua studiile. A inceput sa lucreze si s-a pensionat
anticipat din cauza unei boli autoimune in 1997.
Privind
inapoi Jane Porter si-a dat seama ca suferinta fizica pe care o avusese pe cand
statea la Rio a fost intensificata de falsa “vindecare” pe care o primise
acolo. A aflat ulterior ca aceasta practica se numeste Umbanda si este
vindecarea prin asa-zisa “magie alba”, ca parte a religiei oculte cunoscute sub
numele de Macumba.
Ea si-a
adus aminte si o alta imprejurare cand, mergand la o seara de salsa, ritmurile
cunoscute ale muzicii s-au transformat la sfarsitul serii intr-un ritual de ura
si razbunare Macumba, in timpul caruia au fost omorati mai multi pui pentru a
intensifica “spiritele naturale” si a ajuta la uciderea cuiva inainte de
sfarsitul noptii. Faimoasele poesias si cantecele care acompaniaza salsa pot fi
foarte intunecate, invitand la evitarea luminii si sinucidere. Contrar culturii
occidentale, viata omeneasca avea un pret foarte mic in Brazilia, unde in acei
ani zareai deseori pe strazi cadavre invelite in hartie, care nu scandalizau pe
nimeni, nici macar pe autoritati.
A
existat si o urmare spirituala negativa, nu numai fizica, dupa acea falsa
vindecare. La 10 ani dupa acea intamplare, Jane Porter a inceput sa
experimenteze atacuri constante si vizite ale spiritelor intunecate, care au
durat timp de cinci ani, cu intensitati variabile. Dupa convertirea profunda a
mamei ei la Medjugorje si Jane a reinceput sa spuna Rozarul si sa mearga la un
grup de rugaciune. O prietena i-a recomandat un preot exorcist, cunoscut pentru
experienta lui si pentru iubirea lui fata de Maica Sfanta. Cu ajutorul lui si
al echipei lui Jane a primit vindecarea adevarata, care vine doar de la Dumnezeu.
Cativa
ani mai tarziu, in 2016, Jane a cunoscut un episcop care studiase si el in
Brazilia si care intelegea profund practicile religioase sincretice din aceasta
tara, adica amestecul de Catolic cu ritualuri pagane provenite din culturile
amerindienilor si ale populatiilor provenite din Africa.
Din
momentul in care Jane a marturisit la spovada ca a fost “beneficiara” unei
astfel de practici oculte de vindecare, a simtit o perfecta si completa
eliberare de orice rau, ca atunci cand femeia suferinda s-a atins de mantia lui
Cristos si “a simtit in interiorul ei ca era vindecata” (Marcu 5:25-35). Astfel
a simtit si ea acel moment. Vindecarea completa a venit dupa 48 de ani de lupta
si suferinta.
Jane
Porter spune ca a scris aceasta marturie din recunostinta pentru Dumnezeu si
Maica Sfanta pentru completa vindecare si ca un avertisment pentru sinodul
Pan-Amazonian si pentru cei care vor sa introduca tehnici sincretice, care
risca sa deschida trupurile celor expusi la asemenea practici catre boala si sufletele
lor catre atacurile celui rau si moarte spirituala.
Intrebata
despre sinodul care avea sa inceapa (interviul a fost luat inainte) si despre
aspectele ingrijoatoare legate de acesta, Jane Porter a raspuns:
"In mod evident instrumentum
laboris indica dorinta de a introduce astfel de practici sincretice in
Biserica Catolica, practici ce provin din cultura cosmologica a triburilor
amazoniene si sunt pagane si oculte.
Cateva citate din documentul de lucru al sinodului ilustreaza aceasta: “Armonizarea relatiilor dintre natura,
oameni, fiinta suprema si variatele forte spirituale (12-13) ... credintele si
drepturile vindecatorilor batrani (88-89) ... dialogul cu spiritele (75) ...
divinitatea cu multe nume (87) ... sa traim in armonie cu Mama Pamant (85)”
- toate aceste formulari descriu religia sincretizata a vindecarilor oculte
Umbanda, care mi-a oferit mie o falsa vindecare, dar m-a legat prin boala
fizica, atacuri ale celui rau si intuneric spiritual timp de 48 de ani.
Acestea
sunt originile practicilor New Age care s-au dezvoltat in tarile occidentale:
muzica salsa, incantatiile, tobele si dansul ritmic care cheama spiritele, si
simbolul central, Gaia, Mama Pamant.
Documentul
sinodului insista pe adaptarea practicilor Catolice la obiceiurile popoarelor
autohtone, ceea ce ar permite “vindecatorilor batrani” (88), precum si
femeilor, sa performeze ritualuri samanice in cadrul ritualurilor sacramentale
ale Bisericii fara niciun control structural, adica “cenzura, dogmatism si
discipline rituale”.
Daca
Biserica Catolica nu isi mentine controlul asupra Liturghiei si nu protejeaza
Traditia Sacra, o puternica influenta a celui rau, a intunericului si a mortii
risca sa o copleseasca. Acest fapt ar avea un impact devastator asupra
sufletelor credinciosilor – incurajand si sacrilegiul si pangarirea
Euharistiei, odata cu sacrificii pagane si promovarea crimei, asa cum se
practica in ritualurile Macumba. Omul isi da seama ca este subjugat cand este
prea tarziu.
Desi
multi preoti cumsecade mi-au ascultat povestea, putini au inteles pe deplin
natura si pericolele experientei mele cu cel rau si efectele practicilor
oculte.
De
aceea mi-e teama ca sunt preoti si persoane consacrate la sinod care nu sunt
constiente de aceste pericole si care pot fi de acord cu anumite sugestii din
bunavointa si dorinta de a include popoarele indigene, nu prin evanghelizrea
lor, asa cum ar fi corect, ci incluzand de fapt cultura si practicile lor, care
se afla in opozitie cu Adevarul."
La
intrebarea daca “inculturarea”, care presupune a prelua elemente dintr-o
cultura, in acest caz unele practici si traditii ale popoarelor amazoniene -
poate sa devina o forta a binelui, Jane Porter a raspuns:
"Singura
mea experienta cu acestea se leaga de Umbanda si Macumba din Rio de Janeiro si
sunt constienta de raul activ care emana din asemenea practici. Brazilienii
indigeni si de rasa mixta sunt oameni calzi, primitori, cu puternice legaturi
de familie, dornici sa ajute si sa vindece pe cineva care e bolnav sau are un
necaz. Intentiile gazdelor mele fusesera bune si este clar ca ei cred cu
fermitate in puterea de vindecare a spiritelor, dar nu recunosc implicatiile de
lunga durata ale acestor practici.
Credintele
acestor oameni sunt adanc inculcate timp de generatii si ei nu sunt pregatiti
sa renunte la ele, mai ales la acelea care au fost deja sincretizate cu
credinta lor Catolica, in care Maria, Maica lui Dumnezeu este venerata ca o
Zeita, Iphagenu, zeita marii, si sfintii Catolici sunt invocati posibil
impreuna cu alte spirite care nu sunt divine.
Cardinalul Raymond Burke si
Episcopul Athanasius Schneider au semnalat serioase erori teologice in
documentul de lucru al sinodului si pe buna dreptate. Experienta falsei mele
vindecari m-a facut sa inteleg ca credinta popoarelor indigene din Brazilia nu
admite un Dumnezeu unic supranatural si creator al lumii naturale si al
universului, dar care se afla deasupra lor. Credinta lor este panteista.
Biserica
trebuie sa vorbeasca raspicat despre influentele oculte care sunt la baza
practicilor indigene. Autorii documentului de lucru al sinodului par sa nu
constientizeze pericolul acestor influente. Noi trebuie sa sustinem adevarul ca
exista “un unic Mantuitor, Isus Cristos si Biserica este unicul Sau Trup Mistic
si Mireasa Sa”, asa cum afirma Burke si Schneider in declaratia lor comuna.
In
religiile pagane omul este redus la o simpla veriga in lantul ecologic; astfel
este ascunsa responsabilitatea pe care i-a dat-o Dumnzeu de a stapani creatia
in acord cu planul divin si de a-si folosi libertatea pentru a se dezvolta dupa
chipul si asemanarea cu Dumnezeu. Dupa ce mi-am castigat in sfarsit libertatea
de a creste asa cum Dumnezeu m-a creat, nu doresc sa fiu parte din nicio alta
credinta care neaga aceasta.
Preotii
il reprezinta pe Cristos, Eternul si Marele Preot, si de aceea ei trebuie sa
fie puri si celibati, primind binecuvantarea apostolica in linie directa de la
apostolul Petru. Ritualurile samanice si preotii femei nu au ce cauta in
Biserica; femeile pot sa sustina preotii, cum a facut-o Maica lui Dunnezeu si a
Bisericii.
Propria
mea experienta m-a ajutat sa vad cum acele ritualuri oculte nu numai ca mi-au
compromis credinta, sanatatea fizica si spirituala, ci mi-au redus si
increderea si stima de sine. Toate acestea le vor experimenta credinciosii daca
ritualurile pagane vor fi acceptate de Biserica. Adevarata vindecare vine prin
puterea Crucii lui Cristos si prin interventia Maicii Sfinte.
... Si
doresc sa inchei cu o cantare foarte frumoasa de la Sfanta Liturghie, tinuta la
Catedrala din Glasgow:
“Caci prin sfintii care s-au
consacrat lui Cristos
De dragul Imparatiei Cerurilor,
Este bine sa celebram minunile
providentei Tale,
Prin care chemi natura umana
inapoi la sfintenia sa originara
Si o aduci pe pamant ca sa
experimenteze\
Darurile promise in lumea care
va veni ...”
Sursa: http://m.ncregister.com/blog/edward-pentin/amazon?fbclid=IwAR2zhbpqvvhpB2xCHnQ3BcnQ4oOElzeKL7twYxRNbInDSrDdN1fxcERHTIY
Lăsându-se intimidați de păgâni, ei vor
deveni asemenea păgânilor. Nu este loc în Împărăția Mea pentru cei care nu Mi
se dăruiesc Mie așa cum i-am învățat Eu când am venit pe Pământ. În anii care
urmează, va fi dificil să rămâneți loiali Învățăturilor Mele, pentru că aceia
care pretind că Mă reprezintă pe Mine vă vor induce într-o gravă eroare, după
cum a fost profețit. Fiți vigilenți. (MDM 27.03.2014)
În zilele din urmă, religia va deveni un
concept păgân, iar venerarea Pământului, a soarelui, a lunii și a stelelor vor
deveni substitutele, când ei Îi vor aduce omagiu lui Dumnezeu.
Cea mai mare parte a lumii se va întoarce la păgânism și vor aduce moarte sufletelor lor. (MDM 29.03.2014)
Cea mai mare parte a lumii se va întoarce la păgânism și vor aduce moarte sufletelor lor. (MDM 29.03.2014)