mesajul

luni, 28 octombrie 2019

Marturia lui Jane Porter - un ritual pagan amazonian mi-a adus 48 de ani de atacuri demonice


"Cum un ritual pagan amazonian mi-a adus 48 de ani de atacuri demonice, pana cand Cristos m-a eliberat"

In 1968, Jane Porter, o Catolica britanica, crescuta cu valorile traditionale ale Bisericii, se afla ca studenta la o facultate din Brazilia, la Rio de Janeiro. Statea in gazda la doua surori profesoare care proveneau din populatia indigena si ale caror familii locuiau inca in favelas, mahalalele foarte sarace si mizere din Rio.

Dupa un timp Jane Porter s-a imbolnavit de o boala de piele care o desfigura. Cele doua surori profesoare la care statea erau foarte atente cu ea si o ingrijeau. Intr-una din zile se stransesera mai multe persoane la gazdele ei - si-a dat seama ca membrii familiei incepusera in camera alaturata un ritual pentru vindecarea ei; intrand acolo a observat o lumanare aprinsa, un pahar de apa (simbol al sanatatii, dupa cate a inteles) si doi sfinti Catolici din ghips, Cosma si Damian, inveliti fiecare intr-o punga de plastic (pentru a “tine” spiritele inauntru, i s-a spus).

In mijlocul celor care se aflau acolo era o femeie cu infatisare mai degraba masculina, cu haine largi, care isi smulgea parul din cap, si tipa. Tanara Jane a fost impinsa catre ea, femeia si-a pus mainile pe fata ei si pe corpul ei continuand incantatia. Apoi s-a prabusit la pamant.

Toata lumea a parasit camera in liniste si un tanar a venit si a ridicat-o usor pe femeia prabusita, care nu era altcineva decat mama fetelor care o gazduiau pe Jane. Apoi au cinat impreuna si in timpul cinei, Jane si-a dat seama ca toate semnele si ranile de pe fata ii disparusera in mod miraculos. Primise “vindecarea”.

Tanara s-a intors in Marea Britanie si la 6 luni s-a imbolnavit grav din nou si nu si-a mai putut continua studiile. A inceput sa lucreze si s-a pensionat anticipat din cauza unei boli autoimune in 1997.

Privind inapoi Jane Porter si-a dat seama ca suferinta fizica pe care o avusese pe cand statea la Rio a fost intensificata de falsa “vindecare” pe care o primise acolo. A aflat ulterior ca aceasta practica se numeste Umbanda si este vindecarea prin asa-zisa “magie alba”, ca parte a religiei oculte cunoscute sub numele de Macumba.

Ea si-a adus aminte si o alta imprejurare cand, mergand la o seara de salsa, ritmurile cunoscute ale muzicii s-au transformat la sfarsitul serii intr-un ritual de ura si razbunare Macumba, in timpul caruia au fost omorati mai multi pui pentru a intensifica “spiritele naturale” si a ajuta la uciderea cuiva inainte de sfarsitul noptii. Faimoasele poesias si cantecele care acompaniaza salsa pot fi foarte intunecate, invitand la evitarea luminii si sinucidere. Contrar culturii occidentale, viata omeneasca avea un pret foarte mic in Brazilia, unde in acei ani zareai deseori pe strazi cadavre invelite in hartie, care nu scandalizau pe nimeni, nici macar pe autoritati.

A existat si o urmare spirituala negativa, nu numai fizica, dupa acea falsa vindecare. La 10 ani dupa acea intamplare, Jane Porter a inceput sa experimenteze atacuri constante si vizite ale spiritelor intunecate, care au durat timp de cinci ani, cu intensitati variabile. Dupa convertirea profunda a mamei ei la Medjugorje si Jane a reinceput sa spuna Rozarul si sa mearga la un grup de rugaciune. O prietena i-a recomandat un preot exorcist, cunoscut pentru experienta lui si pentru iubirea lui fata de Maica Sfanta. Cu ajutorul lui si al echipei lui Jane a primit vindecarea adevarata, care vine doar de la Dumnezeu.

Cativa ani mai tarziu, in 2016, Jane a cunoscut un episcop care studiase si el in Brazilia si care intelegea profund practicile religioase sincretice din aceasta tara, adica amestecul de Catolic cu ritualuri pagane provenite din culturile amerindienilor si ale populatiilor provenite din Africa.

Din momentul in care Jane a marturisit la spovada ca a fost “beneficiara” unei astfel de practici oculte de vindecare, a simtit o perfecta si completa eliberare de orice rau, ca atunci cand femeia suferinda s-a atins de mantia lui Cristos si “a simtit in interiorul ei ca era vindecata” (Marcu 5:25-35). Astfel a simtit si ea acel moment. Vindecarea completa a venit dupa 48 de ani de lupta si suferinta.

Jane Porter spune ca a scris aceasta marturie din recunostinta pentru Dumnezeu si Maica Sfanta pentru completa vindecare si ca un avertisment pentru sinodul Pan-Amazonian si pentru cei care vor sa introduca tehnici sincretice, care risca sa deschida trupurile celor expusi la asemenea practici catre boala si sufletele lor catre atacurile celui rau si moarte spirituala.

Intrebata despre sinodul care avea sa inceapa (interviul a fost luat inainte) si despre aspectele ingrijoatoare legate de acesta, Jane Porter a raspuns:
"In mod evident instrumentum laboris indica dorinta de a introduce astfel de practici sincretice in Biserica Catolica, practici ce provin din cultura cosmologica a triburilor amazoniene si sunt pagane si oculte. Cateva citate din documentul de lucru al sinodului ilustreaza aceasta: “Armonizarea relatiilor dintre natura, oameni, fiinta suprema si variatele forte spirituale (12-13) ... credintele si drepturile vindecatorilor batrani (88-89) ... dialogul cu spiritele (75) ... divinitatea cu multe nume (87) ... sa traim in armonie cu Mama Pamant (85)” - toate aceste formulari descriu religia sincretizata a vindecarilor oculte Umbanda, care mi-a oferit mie o falsa vindecare, dar m-a legat prin boala fizica, atacuri ale celui rau si intuneric spiritual timp de 48 de ani.

Acestea sunt originile practicilor New Age care s-au dezvoltat in tarile occidentale: muzica salsa, incantatiile, tobele si dansul ritmic care cheama spiritele, si simbolul central, Gaia, Mama Pamant.
Documentul sinodului insista pe adaptarea practicilor Catolice la obiceiurile popoarelor autohtone, ceea ce ar permite “vindecatorilor batrani” (88), precum si femeilor, sa performeze ritualuri samanice in cadrul ritualurilor sacramentale ale Bisericii fara niciun control structural, adica “cenzura, dogmatism si discipline rituale”.
Daca Biserica Catolica nu isi mentine controlul asupra Liturghiei si nu protejeaza Traditia Sacra, o puternica influenta a celui rau, a intunericului si a mortii risca sa o copleseasca. Acest fapt ar avea un impact devastator asupra sufletelor credinciosilor – incurajand si sacrilegiul si pangarirea Euharistiei, odata cu sacrificii pagane si promovarea crimei, asa cum se practica in ritualurile Macumba. Omul isi da seama ca este subjugat cand este prea tarziu.
Desi multi preoti cumsecade mi-au ascultat povestea, putini au inteles pe deplin natura si pericolele experientei mele cu cel rau si efectele practicilor oculte.
De aceea mi-e teama ca sunt preoti si persoane consacrate la sinod care nu sunt constiente de aceste pericole si care pot fi de acord cu anumite sugestii din bunavointa si dorinta de a include popoarele indigene, nu prin evanghelizrea lor, asa cum ar fi corect, ci incluzand de fapt cultura si practicile lor, care se afla in opozitie cu Adevarul."

La intrebarea daca “inculturarea”, care presupune a prelua elemente dintr-o cultura, in acest caz unele practici si traditii ale popoarelor amazoniene - poate sa devina o forta a binelui, Jane Porter a raspuns:
"Singura mea experienta cu acestea se leaga de Umbanda si Macumba din Rio de Janeiro si sunt constienta de raul activ care emana din asemenea practici. Brazilienii indigeni si de rasa mixta sunt oameni calzi, primitori, cu puternice legaturi de familie, dornici sa ajute si sa vindece pe cineva care e bolnav sau are un necaz. Intentiile gazdelor mele fusesera bune si este clar ca ei cred cu fermitate in puterea de vindecare a spiritelor, dar nu recunosc implicatiile de lunga durata ale acestor practici.
Credintele acestor oameni sunt adanc inculcate timp de generatii si ei nu sunt pregatiti sa renunte la ele, mai ales la acelea care au fost deja sincretizate cu credinta lor Catolica, in care Maria, Maica lui Dumnezeu este venerata ca o Zeita, Iphagenu, zeita marii, si sfintii Catolici sunt invocati posibil impreuna cu alte spirite care nu sunt divine.
Cardinalul Raymond Burke si Episcopul Athanasius Schneider au semnalat serioase erori teologice in documentul de lucru al sinodului si pe buna dreptate. Experienta falsei mele vindecari m-a facut sa inteleg ca credinta popoarelor indigene din Brazilia nu admite un Dumnezeu unic supranatural si creator al lumii naturale si al universului, dar care se afla deasupra lor. Credinta lor este panteista.
Biserica trebuie sa vorbeasca raspicat despre influentele oculte care sunt la baza practicilor indigene. Autorii documentului de lucru al sinodului par sa nu constientizeze pericolul acestor influente. Noi trebuie sa sustinem adevarul ca exista “un unic Mantuitor, Isus Cristos si Biserica este unicul Sau Trup Mistic si Mireasa Sa”, asa cum afirma Burke si Schneider in declaratia lor comuna.
In religiile pagane omul este redus la o simpla veriga in lantul ecologic; astfel este ascunsa responsabilitatea pe care i-a dat-o Dumnzeu de a stapani creatia in acord cu planul divin si de a-si folosi libertatea pentru a se dezvolta dupa chipul si asemanarea cu Dumnezeu. Dupa ce mi-am castigat in sfarsit libertatea de a creste asa cum Dumnezeu m-a creat, nu doresc sa fiu parte din nicio alta credinta care neaga aceasta.
Preotii il reprezinta pe Cristos, Eternul si Marele Preot, si de aceea ei trebuie sa fie puri si celibati, primind binecuvantarea apostolica in linie directa de la apostolul Petru. Ritualurile samanice si preotii femei nu au ce cauta in Biserica; femeile pot sa sustina preotii, cum a facut-o Maica lui Dunnezeu si a Bisericii.
Propria mea experienta m-a ajutat sa vad cum acele ritualuri oculte nu numai ca mi-au compromis credinta, sanatatea fizica si spirituala, ci mi-au redus si increderea si stima de sine. Toate acestea le vor experimenta credinciosii daca ritualurile pagane vor fi acceptate de Biserica. Adevarata vindecare vine prin puterea Crucii lui Cristos si prin interventia Maicii Sfinte.

... Si doresc sa inchei cu o cantare foarte frumoasa de la Sfanta Liturghie, tinuta la Catedrala din Glasgow:
“Caci prin sfintii care s-au consacrat lui Cristos
De dragul Imparatiei Cerurilor,
Este bine sa celebram minunile providentei Tale,
Prin care chemi natura umana inapoi la sfintenia sa originara
Si o aduci pe pamant ca sa experimenteze\
Darurile promise in lumea care va veni ...”


Sursa: http://m.ncregister.com/blog/edward-pentin/amazon?fbclid=IwAR2zhbpqvvhpB2xCHnQ3BcnQ4oOElzeKL7twYxRNbInDSrDdN1fxcERHTIY



Lăsându-se intimidați de păgâni, ei vor deveni asemenea păgânilor. Nu este loc în Împărăția Mea pentru cei care nu Mi se dăruiesc Mie așa cum i-am învățat Eu când am venit pe Pământ. În anii care urmează, va fi dificil să rămâneți loiali Învățăturilor Mele, pentru că aceia care pretind că Mă reprezintă pe Mine vă vor induce într-o gravă eroare, după cum a fost profețit. Fiți vigilenți. (MDM 27.03.2014)
În zilele din urmă, religia va deveni un concept păgân, iar venerarea Pământului, a soarelui, a lunii și a stelelor vor deveni substitutele, când ei Îi vor aduce omagiu lui Dumnezeu.
Cea mai mare parte a lumii se va întoarce la păgânism și vor aduce moarte sufletelor lor. (MDM 29.03.2014)