mesajul

marți, 20 noiembrie 2018

Biserica Saint Bonaventure din Lyon = restaurant de ziua saracilor !!!


Cu ocazia Zilei Mondiale a Sărăciei, Biserica Saint-Bonaventure din Lyon, Franța, a devenit un minunat restaurant. 750 de oaspeți s-au adunat la prânz, duminică, în biserică. Nu se știe dacă înainte tocmai s-a ținut Sfânta Liturghie şi nici dacă Prezența Reală a lui Isus (Sf.Euharistie) a fost dusă sau nu, în altă parte.





De data asta Francisc a hranit oamenii in Aula Paul VI din Vatican 


CE SPUNE DOMNUL ISUS DESPRE ACESTEA ?


Deși poate părea caritabil ca să lumea să vadă că vă pasă de nevoile omului, nu puteți niciodată să Îl înlocuiți pe Dumnezeu, punând pe primul loc nevoile omului. Dacă faceți asta Îl insultați pe Dumnezeu. Umanismul, deși are toate semnele exterioare ale iubirii de Dumnezeu, nu este ceea ce pare. În spatele măștii iubirii se ascunde iubirea de sine.  (mesajul din 27 iulie 2013)

Biserica are Misiunea de a răspândi Adevărul Învățăturilor Mele. Dacă luați în considerare un singur aspect al Cuvântului Meu, și anume ajutorarea sărmanilor, acest lucru este admirabil însă poate să inducă în eroare, deoarece Învățăturile Mele afirmă clar că voi trebuie să-i ajutați pe cei săraci sufletește. Ajutați-i să-și vindece sufletele mai înainte de a-i ajuta să se elibereze de necazurile vieții. Dacă v-aș da un om sărman și v-aș ruga să-l ajutați, cum ați face aceasta? I-ați da haine? Bani să-și hrănească familia? Sau ați vrea mai degrabă ca Eu să-i salvez în primul rând sufletul?

Curând vi se va spune să vă concentrați toată atenția asupra săracilor acestei lumi. Vi se vor cere bani – iar aceștia vor fi adunați din diferite surse pentru a-i ajuta pe săracii lumii, pe cei rămași fără loc de muncă și fără adăpost. Vi se va spune că Eu, Isus Cristos, i-am iubit întotdeauna pe cei săraci. Problema este aceasta. Eu îi caut mai întâi pe ce săraci sufletește – pentru a-i elibera de viețile lor pierdute. Cei săraci cu sufletul – cei care au prea puține sentimente față de Dumnezeu – sunt cei după care tânjesc Eu. (mesajul din 06 octombrie 2013)