mesajul

vineri, 12 aprilie 2019

Mesajul Preasfintei Fecioare Maria, 6 Aprilie 2019, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau-Salaj


Copiii mei iubiti, sunt recunoscatoare pentru voi si va multumesc pentru „da-ul” vostru. Astazi va rog ca in acest Post Mare sa fiti capabili de a va deschide spre Mine, spre Fiul Meu. Dragi copii, acest Post sa fie unic pentru voi, nu intamplator vin in fiecare luna printre voi, dar comunitatea voastra a fost ceruta de Cel Rau si in loc sa va inmultiti sunteti mai putini. Multi asculta de cel Rau, nu este adevarata unitate si intelegere intre voi, incercati sa intelegeti ca nu este timp pentru a umbla pe mai multe cai, va rog sa va decideti. Nu puteti sa va inchipuiti cat de scurt este timpul, acest Post Mare foarte multe va schimba, pana la finalul acestui post multe se vor intampla in voi, in comunitate si in lumea intreaga. Luati mai in serios tot ce va cer, traiti cu acest har.
Dragi copii, va cer sa fiti copiii mei adevarati, incercati sa intelegeti ca Eu va ajut, incercati sa va dedicati complet Domnului, in toate sa va lasati in mana Domnului. Nu lasati ca cel Rau sa domine intre voi, in voi, aceasta comunitate mi-e foarte draga, am un plan unic cu voi, va rog sa fiti perseverenti cu pretul vietii, incercati sa practicati postul limbii, incercati sa spuneti doar binele nu raul si sa faceti doar binele, toate sa le traiti cu Domnul, pentru Gloria Lui.
          Dragi copii, urmeaza un alt interval de timp pentru voi si pentru omenirea intreaga, dar voi sa nu va temeti, sunt cu voi, ispasesc si ma rog cu voi, va ajut in purtarea Crucii, n-o lasati jos, acceptati tot ce a acceptat si Domnul Isus pentru voi, meditati zilnic Calea Crucii si moartea Lui. Sa credeti ca nimeni nu primeste mai mare cruce decat poate duce, sunt cu voi si va ajut. Dragi copii, credeti in acest har? Daca da, sa va uniti in cele bune, Eu sunt Mama voastra, va ajut cu iubirea Mea materna ca sa puteti rezista acestor timpuri grele, va astept in continuare micutii mei in unitate si iubire sa mergem inainte pe drmul ingust si drept, speranta sa nu moara, ramaneti statornici. Nu uitati, va iubesc si va astept din nou.
Acum Sfanta Treime prin mine va binecuvanteaza cu trairea cat mai bine a Postului mare, cu harul perseverentei si al staruintei. Multumesc ca ati raspuns chemarii. Amin!