mesajul

marți, 5 iunie 2018

Mesaje ceresti – 2 si 3 iunie 2018 – Muntele Sfintei Treimi


Mesajul Sfintei Fecioare Maria din 2 iunie 2018, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau

Dragi copii, va sunt foarte recunoscatoare ca ati raspuns chemarii mele. Desigur simtiti ca avem foarte mare nevoie unul de altul, aveti nevoie de haruri. Vad ca va luptati cu cel rau, aveti parte de atacuri puternice. Copiii mei, v-am spus sa nu va fie teama pentru nici o clipa, ascultati-ma, lumina este cu mult mai mare decat intunericul. Zilele celui rau sunt numarate, va ataca prin cei dragi, prin cei slabi. Trebuie sa le asezati toate sub mantia mea. Micutii mei, incercati sa-l invingeti pe cel rau cu bine, si iubiti, si iubiti. Nu va fie frica, sunt cu voi, va ajut impreuna cu Fiul meu.
Micutii mei, sa considerati ca si har unic, este un har unic ca eu sa ma rog cu voi si sa ispasesc cu voi. Primiti aceste haruri, inca mai tine timpul harului, veniti si nu lipsiti niciodata. Veniti, eu va chem personal impreuna cu Fiul meu. Lumea are mare nevoie de purificare, are nevoie de rugaciunea si ispasirea voastra, are nevoie de postul vostru, are nevoie de novenele voastre, de asemenea si voi aveti nevoie de acestea.
Nu uitati pentru nici o clipa ca eu si Fiul meu impreuna cu Sfanta Treime va iubim mult de tot. Nu va ingrijorati pentru viitor, oferiti toate ca ispasire pentru convertirea pacatosilor, pentru pace, pentru preoti, pentru conducatorii Bisericii, pentru cei pe care nimeni nu-i iubeste. Nu priviti la slabiciunile oamenilor, ganditi-va ca Isus este prezent in fiecare din ei, pe Isus sa-L recunoasteti in fiecare. Cu iubire puteti obtine orice, dar cu ura nimic, ura aduce ura. Cereti acest har, al iubirii, aveti posibilitate sa primiti haruri unice daca ma ascultati. Eu sunt Mama voastra si va iubesc cu o iubire materna, si va rog sa incercati sa iubiti cu iubirea mea. Sa credeti ca veti reusi, cereti de la mine – Mama, vino sa iubim impreuna acest suflet, sa iubim impreuna acest pacatos care nu vrea sa-si deschida inima catre Dumnezeu.
Incercati, rugati-va pentru tineri, pentru ca umbla pe cai ratacite, ii iubesc mult si pe ei, ii astept si pe ei. Ce va fi cu aceasta lume daca aceasta generatie va pieri, ce va fi cu copiii mei care nu vor sa spuna da, care nu vor sa se converteasca, nu vor sa mearga pe calea cea buna? Rugati-va pentru acestia, pentru pacatosi, rugati-va si veti vedea peste putin timp prin jertfa voastra, prin rugaciunea voastra, prin postul si ispasirea voastra, multimea de suflete va vor urma si vor fi recunoscatori ca ati facut asta pentru ei.
Priviti Crucea Fiului meu. Multi spuneti: nu mai pot duce aceasta cruce, cat de grea este si nu mai pot sa o port, dar Fiul Meu duce crucea voastra, voi duceti numai o parte. Credeti copiii mei ca eu si Isus va ajutam, trebuie sa cereti zilnic - in Numele lui Isus si al Sfintei Fecioare poruncesc spiritului negativitatii sa se indeparteze - si Isus va veni in inima voastra si va ajuta.
Nu va temeti, suntem cu voi, pe fiecare va ajutam, trebuie doar sa credeti. Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza prin mine cu harul increderii si al staruintei. Nu uitati micutii mei, noi ne bucuram pentru voi si va iubim. Multumesc ca ati raspuns chemarii mele. Amin !


Mesajul Tatalui Ceresc, 3 Iunie 2018, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau

Dragi copii, nu va puteti imagina, cata recunostinta am in inima mea de Parinte. Sunt recunoscator ca ati spus „da” chemarii Mele, Eu v-am chemat personal pe fiecare dintre voi astazi aici. Va rog, deschideti-va inima, lasati-va iubiti de Mine, Eu sunt Tatal vostru indurator. Va rog sa nu va fie teama de viitor, pentru incercarile care urmeaza. Nu va ingrijorati de ceea ce se va intampla in viitorul apropiat. Daca sunteti ai mei si ma slujiti pe Mine, toate le faceti spre preamarirea Mea, nu aveti motiv de teama. Fiti liberi si deschisi spre Mine, Eu sunt Tatal vostru iubitor, v-am creat si va iubesc asa cum sunteti.
Nu privesc la slabiciunile voastre, dar la pacate da. Nu-mi plac pacatele voastre, eliberati-va cat mai repede de ele ca sa ma puteti sluji cu inima curata. Sa fiti mereu deschisi, de fiecare data va dau un har unic, pentru ca ati spus „da” si ati venit si cu pretul jertfelor, deoarece pentru cinstirea Tatalui Ceresc nu prea se intampla sa i se aduca jertfa si preamarire. Voi sunteti cei care ati raspuns „da” la cererea mea. Permiteti-mi sa va mangai, dati-mi voie sa va vindec ranile sufletului si ale trupului. Indrazniti sa-mi dati tot ce este greu pentru voi si credeti micutii mei ca nu primiti cruce mai grea decat puteti duce. Purtati-va crucea cu curaj, oferiti-mi mie totul si veti primi inapoi totul purificat, veti primi toate harurile de care aveti trebuinta pe parcursul vietii. Nu va fie frica micutii mei, incercati sa va apropiati de Mine.
Prezenta Tatalui Ceresc revarsa asupra noastra un har unic, ne cere sa-l primim in inima noastra, este un dar pentru noi, vom reusi sa-l descoperim la timpul potrivit si trebuie sa stim atunci ca l-am primit de la Tatal personal. Incepand din aceasta zi, Tatal Ceresc va implora, daca se poate, sa nu lipsim niciodata, are mare nevoie de noi si omenirea are nevoie de „da”-ul nostru, are nevoie de postul si rugaciunile noastre, de ispasirea noastra, de prezenta noastra. Nu uitati micutii mei, Eu sunt Tatal vostru, va iubesc asa cum sunteti, si impreuna cu voi si pe cei dragi ai vostri, pe care ii aduceti in inima voastra aici si mi-i oferiti. Datorita voua si ei vor primi acele haruri de care au nevoie in timpul vietii. Credeti micutii mei, pentru cei care aduceti jertfa, va rugati si postiti, acele suflete nu vor pieri, nici un suflet nu se va pierde. Credeti aceasta chiar daca acum vi se pare ca totul a fost in zadar, asta numai cel rau doreste, Eu nu. Eu va doresc binele, doresc sa ne intalnim in fericirea vesnica, „da”-ul vostru sa ramana „da” si in continuare sa ramaneti staruitori fata de Mine.
Va multumesc ca ati raspuns chemarii mele, multumesc pentru „da”-ul vostru. Acum Tatal Ceresc ne binecuvanteaza cu harul staruintei si al perseverentei. Amin !